تیزهوشان

نمونه سوالات تشابه آمار و تالس سال سوم دانلود کنید 

 

ضمنا امتحان روز چهارشنبه از ابتدای اعداد حقیقی تا انتهای تالس می باشد

نظرات 10 + ارسال نظر
رضابزم دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام آقا.خسته نباشید.این سوال ها رو به عنوان تکلیف گذاشتید؟حتما باید حل کنیم؟

قبلا در این زمینه صحبت کردیم

امیربهادر رضایی سوم/3 دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید...

میشه یه سایت سوالای ریاضی در حد ما معرفی کنید ؟؟(با جواب ) به قول خودتون ریاضی با مسئله حل کردن جا می افته!

با مسئله حل کردن ته با حل مسئله رو دیدن

پویان زرگر دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام آقای افضلی
برای فردا باید این ها رو حل کنیم دیگه؟؟؟

مگه مشکلی هست؟

رستگار بابازادگان دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

خیلی ممنون. ببخشید باید واسه فردا حلشون کنیم بیاریم ؟

چتون شده مگه اولین باره تکلیف میذارم؟

Stream ( arad hastam) دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

Salam , mamdl kardan , bebakhshid dir shod , man taze matlabo didam

سید حسین سیدیان دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام
من دانلود کردم
ولی خیلیییییییییییییییییییییی سختتتتتتتنننن
سید حسین سیدیان 3/3

شما هم سرسخت باش

amirreza hassan zadeh دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

متشکرم .
۱ سوال:شما که انتظار ندارین سمپاد استانی رو ۱۰۰٪ بزنیم

اگه نمره بیست رو دوست دارین باید 100 بزنین

علیرضا تابانفر دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام وعرض خسته نباشید
آقا من دانلود کردم و خیلی سخت بود
ضمنن آقا تو مدرسه گفتن که امتحان پیش نوبت چهارشنبه از معادله خط و تالس و تشابهه که ما خودمونو برای این سه تا آماده کردیم

خودتو واسه بقیه هم آماده کن

آتوسا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ http://atousanezami78.blogfa.com

سلام
آقای افضلی من تو مدرسه فرزانگان کرج درس میخونم
نیاز به نمونه سوال دارم
میشه جسارتا" پسورد این فایل رو بدین؟

سلام یه کامنت تو وبلاگتون گذاشتم لطفا مطالعه بفرمایید

آتوسا چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ب.ظ

خیلی از شما ممنونم
لطف کردید
atousanezami@gmail.com

می بخشید یه سوال داشتم:برای آزمون پیشرفت تحصیلی که 1 شنبه برگزار میشه واسه ریاضی بیشتر مبتکران کار کنم یا نمونه سوالات سال های قبل ؟

تستهای جویا مجد مناسب ترن البته این نظر .منه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد