تیزهوشان

لینک اصلاح شد: توضیحات درس فیثاغورس سال سوم شنبه 2 دی


نمونه سوال سال سوم هندسه1 (جهت مشاهده پاسخ تشزیحی به ادامه مطالب بروید)


نمونه سوال سال دوم بخش مبنا و جذر(جهت مشاهده پاسخ تشزیحی به ادامه مطالب بروید)

پاسخ تشریحی نمونه سوال سال سوم هندسه1 


پاسخ تشریحی نمونه سوال سال دوم بخش مبنا و جذر

نظرات 8 + ارسال نظر
عرفان هادی زاده پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

برای گرفتن فیلم از صفحه اندوید می توانید از برنامه ی screenCast استفاده کنید




http://androidiha.in/2638/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%D8%A7-screencast-video-recorder-full-v3-2a/

این برنامه رو دانلود کردم ولی موقع اجرا پیام خطا میده و میگه دستگاه باید روت بشه برنامه دیگه ای اگه پیدا بشه ... ممنون از اینکه به فکر بودی

باویه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ


آخه این چّه وضعشه؟ یه ایمیل ازتون خواستم!

تشدید روی چ ت منو کشته

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

به به ........... به به ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قربونتون بشم ... اخه دورت بگردم کی تشریحی را تشزیحی می نویسه !!!!!!!!!! شما به جا ی اینکه تشریحی بنویسید نوشتید تشزیحی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه میشه !!!!!!!!!!!!! اصلا داریم !!!!!!!!!!!!!!! چنین چیزی هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما که گیج شدیم

آفرین بچه باهوش نمره دیکته بهم بده 19
به خاطر یک نقطه اضافه گیج شدی . من دیگه چیزی نمیگم

[ بدون نام ] دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

اقای افضلی چه جوری تو امتحان اگه توی یک مسئله اشتباه کنیم شما گیج میشین اما ما واسه یک نقطه گیج نمی شیم!
!!!!!!!

گیج میشم چون نمیفهمم چرت وپرتهایی رو که مینویسین رو از کجا در میارین ایکاش اشتباه میکردین بعضی موقعها میبینم دو یا سه خط نوشتی همش چرت وپرت

چند نفر ادم شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ http://afmath.blogsky.com

سلام ما خوبیم شما چطورید در سلامتیی کامل به سر میبرید این چه وبلاگیه همش سواله یکم بازی شادی تفریح خنده شیرین تر از قنده

حق با شماست ایکاش من هم معلم تفریح بودم ولی چاره چیه باد همدیگه رو تحمل کنیم ...

shayan mozafari یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

salam aghaye afzali in chand nafar adam ke baratoon payam dadan maloom hast kiyan?

یکیشون تویی

shayan mozafari دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

کی من! نه بابا من خیلی هم وبلاگ شما رو دوست دارم !!!!حالا چه جوری فهمیدید من بودم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

راست می گید اقای افضلی
یکی شون همین اقاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد